Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dział Obsługi Klienta

Do zakresu zadań podstawowych Działu Obsługi Klienta, należy w szczególności:

1. Marketing usług oferowanych przez PUP;

2. Rejestracja, wyrejestrowywanie oraz obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy- weryfikacja danych zawartych w karcie rejestracyjnej i niezbędnych do rejestracji dokumentach, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji zawodowych oraz wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego;

3. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Starosty w zakresie ustalania statusu bezrobotnego, prawa do zasiłku dla bezrobotnych i innych świadczeń z tytułu bezrobocia w tym dodatków aktywizacyjnych;

4. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych w ramach art. 132 KPA;

5. Przyjmowanie od bezrobotnych oświadczeń o przychodach;

6. Udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów;

7. Realizacja zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych dotyczących osób bezrobotnych;

8. Realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;

9. Wydawanie bezrobotnym i poszukującym pracy zaświadczeń;

10. Pomoc przy wydawaniu informacji PIT 11;

11. Kontrola pod względem merytorycznym list wypłat dla osób pobierających świadczenia z FP i EFS;

12. Prowadzenie akt osobowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy;

13. Archiwizowanie we współpracy z pracownikiem ds. organizacyjno-administracyjnych posiadanych zbiorów;

14. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie danych osobowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy;

15. Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, rozłożenia na raty i umorzenia należności;

16. Tworzenie bazy danych statystycznych;

17. Przygotowywanie raportów;

18. Kontrola raportów i określonych danych;

19. Realizacja zadań z zakresu stypendium z tytułu kontynuacji nauki;

20. Analiza określonych danych;

21. Uzgadnianie danych do sprawozdawczości ze stanowiskami merytorycznymi;

22. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej bezrobocia i działalności PUP;

23. Przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy.

 

W skład Działu Obsługi Klienta wchodzą referaty: 

1. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy w Drawsku Pomorskim

2. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Filia w Złocieńcu

3. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Filia w Czaplinku

4. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Oddział Zamiejscowy w Kaliszu Pomorskim

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Daniel Styburski 16-03-2010 10:35
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Daniel Styburski 16-03-2010 10:42