eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Dział Obsługi Klienta
Do zakresu zadań podstawowych Działu Obsługi Klienta, należy w szczególności:
1. Marketing usług oferowanych przez PUP;
2. Rejestracja, wyrejestrowywanie oraz obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy- weryfikacja danych zawartych w karcie rejestracyjnej i niezbędnych do rejestracji dokumentach, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji zawodowych oraz wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego;
3. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Starosty w zakresie ustalania statusu bezrobotnego, prawa do zasiłku dla bezrobotnych i innych świadczeń z tytułu bezrobocia w tym dodatków aktywizacyjnych;
4. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych w ramach art. 132 KPA;
5. Przyjmowanie od bezrobotnych oświadczeń o przychodach;
6. Udostępnianie klientom PUP informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów;
7. Realizacja zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych dotyczących osób bezrobotnych;
8. Realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;
9. Wydawanie bezrobotnym i poszukującym pracy zaświadczeń;
10. Pomoc przy wydawaniu informacji PIT 11;
11. Kontrola pod względem merytorycznym list wypłat dla osób pobierających świadczenia z FP i EFS;
12. Prowadzenie akt osobowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy;
13. Archiwizowanie we współpracy z pracownikiem ds. organizacyjno-administracyjnych posiadanych zbiorów;
14. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie danych osobowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy;
15. Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, rozłożenia na raty i umorzenia należności;
16. Tworzenie bazy danych statystycznych;
17. Przygotowywanie raportów;
18. Kontrola raportów i określonych danych;
19. Realizacja zadań z zakresu stypendium z tytułu kontynuacji nauki;
20. Analiza określonych danych;
21. Uzgadnianie danych do sprawozdawczości ze stanowiskami merytorycznymi;
22. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej bezrobocia i działalności PUP;
23. Przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy.
W skład Działu Obsługi Klienta wchodzą referaty:
1. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy w Drawsku Pomorskim
2. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Filia w Złocieńcu
3. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Filia w Czaplinku
4. Referat Obsługi Bezrobotnych i Poszukujących Pracy Oddział Zamiejscowy w Kaliszu Pomorskim
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Daniel Styburski | 16-03-2010 10:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 16-03-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Daniel Styburski | 16-03-2010 10:42 |